Bambiriáda 5. - 7. 6. 2009
Letos jsme zase vyrazili na Bambošku do Prahy. Nevím, jaká byla cesta tam, ale určitě to nebyla žádná sranda, když se vyjíždělo tak brzo. V Praze jsme se sešli kolem jedenácté u školy, v které jsme bydleli. Po krátkém vybalení a drobném jídle jsme vyrazili na Bambiriádu, která se opět konala na dvou pražských ostrovech. Po projití atrakcí na jednom ostrově jsme využili parník na druhý ostrov. Asi kolem třetí jsme se vydali zpět do školy a zase něco zobli. Pak už následoval výlet po pražských památkách. Nejprve hrad a Sv.Vít, u každé památky nějaké její nej.  Po cestě na největší stadion světa na Strahově jsme se zastavili u Lorety, která podle děcek hrála falešně :) Na strahovském stadionu, který je tréninkovým centrem Sparty, proneslo několik odvážlivců výkřiky na podporu Baníčku. Přes strahovské koleje jsme došli na Petřín, kde jsme si trocha zaházeli a pohoupali se. Pak jsme kvapem seběhli až pod Petřína a pěšmo došli do TESCO na Andělu. Tam jsem nakoupili jídlo na další den. Pak už na ubytovnu, spršky, jídlo, hry a relax. Večer jsme vyrazili bez Frňase, který byl po práci nějaký unavený, na vycházku. Naším cílem bylo letenské kyvadlo a výhled na noční Prahu. Taky jsem si dali Kofolu:) Výhled byl famózní. Většina byla nadšena a hlavně holky. Cestou zpátky jsme zkoukli Pařížskou ulici, tam si toho jednou koupíme:)  Kolem půlnoci všichni spali. Druhý den z rána nás čekal kulturní zážitek. Prohlídka Národního divadla. Prohlídka byla super jen výklad poněkud dlouhý a málo záživný. Načež přišla klasika – Václavák, Staromák. A pak cesta metrem. Museli jsme si samozřejmě trochu nadjet a projet nejdelší jezdící schody:) Kolem poledne následoval oběd. Většina volila klasiku – smažák. Pak Vyšehrad. Místo odkud skákal Šemík, pár hrobů známých osobností a Nuselský most. Pěkně to tam už zabezpečili, ale když skočíte na střechu tak to můžete přežít. Za nuselákem nás čekalo policejní muzeum. Mnohé exponáty byly zábavné a většinu to docela bavilo. Z muzea opět pěšky do TESCO na Andělu. Opět nákup jídla a v sobotu i trochu zábavy, koupili jsme si míč a může se kopat:) A tak se večer kopalo a hrál volejbal… Později večer zase vycházka, tentokrát se už neúčastnili všichni. Ale asi osm nás vyrazilo na další vyhlídku. Vyšplhali jsme se na kopec do parku Parukářka. Nějaká točená kofola a romantické výhledy. Spánek opět kolem půlnoci. V neděli ráno jsme se sbalili a rozhodovali se kam půjdem. Nakonec zvítězilo Národní zemědělské muzeum. Slušná volba. Traktory, traktory, traktory. Dost jich tam bylo. A taky zemědělská PC hra:) Po muzeu nastal závěrečný úklid, který proběhl velmi svižným tempem. Frenčík zůstal na předávku a zbytek vyrazil na poslední nákup jídla do TESCO. A samozřejmě Macdonald:) pak už do vlaku a cesta zpět. Ve vlaku jen malé nedorozumění s paní průvodčí a lístky SONE+, ale nakonec to paní průvodčí vzdala. Hanys