Višňovka 27. - 29. 10. 2012
V termínu 27.-29.října měla proběhnout tradiční akce OriZales , ale jelikož  to Orion zrušil , tak jsme jeli jenom my Do Višní Lhoty – ubytovna Višňovka. Jelo se v pátek ráno z autobusového nádraží. Jelikož Frenky zadrbal autobus , tak jsme  museli jít na ubytovnu pěšky , což se mnohým nezamlouvalo. Umořeni horkem jsme došli na ubytovnu. Dalším překvapením byly postýlky pro „ŠMOULY“ , jak je nazvala Pavla. Odpoledne jsem šli hrát hry na zahradu. Hry , jako Polívka se vaří , Vybiška a hra dostat se doprostřed kruhu , byly fajn a večer se šla hrát sáhovka. Večer se mnoho z nás čučelo na televizi , protože zrovna hál Harry Potter a kámen mudrců. Jiní byli zase jinde. Ráno op snídani přijel Ivan. Kolem desáté , půl jedenácté jsme vyrazili na výšlap na Prašivou Když jsem tam došli , mnozí objevili zálibu na kolotoči nebo na houpačkách , jiní zase ve vycpaném Medvědovi. Cestou zpátky jsme šli po červené na ubytovnu. PO obědě nás čekala další hra „Boj o krále“ ve třech skupunách Sírovci , Pírkovci a Frnákovci. Večer se hrála zase sáhovka. Dlouho do noci bylo rušno. Ráno po snídani se hrály Aktivity. PO skončení se šlo balit a uklízet. Když se uklidilo , tak jsem se shromáždili venku a Ivan pískal nástup a šlo se do Dobratic na vlak v dešti. Nastoupili jsme na vlak a jeli do Frýdku-Místku a tam jsme přestoupili na vlak do Ostravy. Na hlaváku jsme se rozloučili a jeli domů.