Kalendář akcí
21222324252627
2829301234
Zápis z akce - Trojdenka - Kyčera

Kyčera je stálice. Jezdíme tam pravidelně každý rok, ale ještě nikdy se nám nepodařilo spatřit okolní krajinu bez bílé přikrývky. Letos jsme to štěstí měli a některé skutečnosti nás velmi překvapily... hned jako první jsem si všimla schodů, které tam nikdy nebyly:D, dále nás překvapilo hřiště, které opravdu vypadá jako hřiště a dokonce jsou kolem něj rozestavěny lavičky a jako poslední nás zaujal bazén, na který nebylo nejlepší počasí, ale je tam.

Po jistě náročné cestě se muselo nasekat dříví, aby se mohlo začít topit, protože jinak bychom tam taky mohli zmrznout. Když bylo dříví, byl i oheň, na kterém se uvařil čaj a společně s teplým čajem se naplnily hladové krky vlastní večeří. Jakmile jsme dorazili my zbytek, mohlo se začít něco dít. Ale bylo už docela pozdě, tak jsme zahráli akorát Time’s Up a šlo se spát.

V sobotu ráno byl plánovaný výlet, ale počasí plánovalo něco jiného... jenže, těžko říct co, buď nám to chtělo překazit, ale nakonec se umoudřilo a nebo nás prostě jen chtělo nechat pořádně vyspat, což ale rozhodně neplánovaly děti:D No pomalu jsme posnídali, posilnili se jakž takž teplým kakaem, naštěstí Davida po cestě nepotkala žádná příhoda, a mezitím přestalo pršet, tak jsme se co nejrychleji oblékli a šup šup ven. Ještě než jsme vyšli, dostal každý sedm lístěčků/životů a byla určená zakázaná slova, které když někdo vyslovil a ostatní si toho všimli, ztratil jeden život. A jen tak mimochodem, jakmile jste ztratili všechny životy, následvalo za každé další zakázané slovo vždy deset dřepů a jsou i takoví, kteří měli na konci třeba 130 dřepů. Myslíte, že si je udělali?:D A druhá hra byla bouřka. Rosnička Tobiáš nám předpovídal, kdy příjde bouřka a před bouřkou se samozřejmě musíte schovat, což v v lese nebyl zas takový oříšek, ale někdy... Naše cesta směřovala na Ostrý, kde jsme se občerstvili kofolou, čajem, někdo si dal i něco malého na zub, jak se ukázalo později byla to dobrá volba:D. Cesta zpátky probíhala úplně stejně a na chatě nás už čekala Kača, která měla menší problém s vařením rýže, který se nám nepodařilo vyřešit a tím pádem z toho byla taková neochucená rýžová kaše s masem. Z toho plyne ponaučení: ,,Než budete vařit rýži, pořádně si to promyslete‘‘. Po obědě si starší a moudřejší trochu zdřímli a mladší si zahráli flašku, nebojte žádné sprosťárny. Ale hrát flašku celé odpoledne by je snad nebavilo, ikdyž kdoví, každopádně jsme jim nedali prostor to zkoušet. Sešli jsme se tedy všichni dole s papírem a tužkou a hrála se velmi vtipná hra, ve které vystupovali např. velbloud s hemeroidy, orel s infarktem, delfín s alzheimrem nebo třeba slepice s intolerancí na lepek. Poté byly prověřeny naše odhady a možná i naše paměť, kdy jsme měli určit, jaký úsek cesty byl jak dlouhý a jak dlouho nám trval. Mluvím o páteční cestě na chatu a překvapivě to šlo nejlépe těm, kteří tu cestu vůbec neabsolvovali:D. Když jsme se přesunuli nahoru, že budem hrát MEMOARRR, zlistili jsme, že nechat topit Vojtěcha není vůbec dobrý nápad a sedět u kamen už vůbec ne. A na závěr Activity, které jsou pro Kyčeru stejně typické jako sníh.

V neděli jsme se taky pěkně vyspali, posnídali jsme chleba se salámem, ve kterém byl sýr, doufáme:D, akorát jsme uklidili a mohli jsme jet domů. Bohužel teda začalo pršet, takže cesta nic moc, ale vrátili jsme se všichni, nikdo po cestě neztratil botu, tak snad dobré.

Informačka:

Sraz: Pátek 15:30 Hlučín autobusové nádraží – jedeme 34 (15:40)

S sebou: 300 Kč, 2 x 30 min lístek, KROJ – jede se v krojích, spacák, sportovní teplé oblečení na ven, čepice, dobré boty, oblečení do chaty, věci na spaní, přezůvky do chaty, hygienu, KPZ, vázačku, blok a tužku, baterku, drobné peníze na kofolu/polívku

Jídlo každý: čínská polévka, vlastní večeře a sladké na snídani

Jídelníček:

Pá: Večeře – vlastní

So: Snídaně: vlastní sladké + kakao

Oběd: rýže s masem

Večeře: fazole s masem a párkem + chleba